Första utkastet klart?

Denna veckan har varit vigd åt examensarbetet. Jag har varit jäkla produktiv måste jag säga och i princip skrivit klart mitt första utkast till resultatdelen. Det är fortfarande några småsaker som är markerade i röd text, men det är mest ord som behöver ändras och sånt. Så jag tänker att jag snart kan skicka resultatet till min handledare för att förhoppningsvis få veta att jag är på rätt spår. Tycker själv att det är det jag vill ha med. Själva delen om stående ingrepp på häst är ganska kort, men det är ju helt för att övervakningen på stående häst är så lite utvecklad och jag har helt enkelt inte hittat mycket studier där övervakningstekniker har testats på stående häst. Har tänkt att  fokusera mer på stående övervakning i diskussionen för att väga upp.

Tre dagar kvar att skriva exjobb på i Skara, sen åker jag hem på torsdag. Det ska bli skönt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0