Första utkastet inskickat!

Idag har jag skickat in mitt första utkast på exjobbet till min handledare. Det var med en svagt nervös känsla i maggropen. Jag hoppas verkligen jag har skrivit bra, men samtidigt, det är ju mitt exjobb, min idé! Och jag tycker jag är rätt nöjd med det jag skrivit. Fick till abstractet också men hjälp av en kompis. :)

Idag har jag skrivit ett utkast till sammanfattning av alltihop, som ska vara skrivet på lite mindre vetenskapligt språk. Svårt att inte skriva vetenskapligt nu när man gjort det så länge :P Så... det betyder att alla delar i exjobbet är skrivna, iaf första utkast :O Utom innehållsförteckning, men det är en smågrej som går fixa när jag vet hur arbetet ska vara säkert.

Nu funderar jag på att ta en promenad. Sitter för tillfället med dom röda skavsårsskorna på fötterna, bara för att töja ut dom. :P Kan inte gå i dom än, men jag hoppas att det ska gå så småningom.
Har tvättat idag och ikväll ska det packas för hemresa, nästan sex veckor sen sist! :)

Glad påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0