Födelsedagskväll :)

Igår var vi hos Malin och hade lite födelsedagsfest för henne (fyller visserligen år i morn). Vi fikade kladdkaka, kanelbullar och kaffe, sedan åt vi chips, popcorn, grönsaker, dip, kex, vindruvor och ost, drack medhavd starkare dricka och spelade spel ;) Det blev en lång och trevlig kväll, kom hem vid tre i natt. Så jag är lite seg idag.

Har pysslat lite med exjobbet idag, vill liksom inte revidera mer nu innan jag skickar inte det en andra gång. Tror att handledaren fortfarande kommer anmärka på saker, men jag orkar inte fixa mer nu egentligen... Vi ska ju ha möte på fredag och jag vill att hon ska kunna läsa igenom och ge kommentarer om arbetet tills dess.

Ikväll ska vi grilla korv i en park här i Skara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0