Bra handledarmöte :D

Idag har jag haft möte med min handledare för exjobbet. Hon hade tills idag läst igenom mitt arbete som jag skickat in till henne. Jag var lite nervös innan för vad hon skulle säga faktiskt. Vi började med att jag frågade några smågrejer som reddes ut där och då, sedan sa hon vad hon tyckte. Förutom lite mindre saker med språket, något område som bör kortas ner lite samt nån tveksam referens så ansåg hon att det såg himla bra ut :D Lättnad! Så då verkar det som att jag bara kan köra på och åtgärda det som hon anmärkt på. Hon skulle skicka lite utförligare kommentarer på mail, hoppas inte de är utöver de som jag hört idag, alltså jobbiga... Men det verkade inte så iaf. :) Skönt! Någon dag framöver ska jag fixa till det som bör åtgärdas och revidera lite till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0