Bättre sent än aldrig ^^

Idag har jag tagit tag i bostadsansökan till Växjö, där jag ska börja jobba i juli. Det är rätt sent då det knappt är tre månader kvar dit, men jag får väl skylla mig själv lite som inte tagit tag i det tidigare. Men jag hoppas att det ska kunna lösa sig på nåt sätt. Drygt med kösystem, det tar ju en evighet att komma upp i köpoäng! Men får kolla på blocket och andra sidor också och hoppas att det löser sig. Som sagt tidigare får jag pendla eller nåt om jag inte får någon lägenhet från starten.

Så... en bil är egentligen prio ett för det behöver jag whatsoever. Hmm...

Ikväll ska vi kolla på Titanic :D Det är 100-årsdagen av Titanics undergång idag, så då ska vi passa på ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0