Baka, baka liten kaka.

Ikväll har jag ställt mig och bakat kakor att bjuda på till min sista praktikdag i morgon. Har haft det sista samtalet med handledaren idag och fick mycket bra omdöme om hur min praktiktid har förflutit. Så bra att de gärna vill att jag kommer tillbaka och söker jobb efter examen. Känns väldigt bra att veta att personalen tyckt att jag varit duktig :)
Men det kändes allt vemodigt att säga hejdå till några i personalen idag, de som inte jobbar i morn. Så härliga människor, och så kan det vara så att man aldrig träffar dem mer. :/ Usch. Jag har trivts bättre med hästarna än med smådjuren, trots att det är smådjur jag nog helst vill jobba med. Men vi får se i framtiden vart man hamnar nånstans.

I morn kväll blir det städning och packning, fan vad träligt :P Som tur är har jag inte jättemycket saker, men tillräckligt för att det ska ta ett par timmar att fixa allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0