2 veckor kvar.

Nu är det bara två veckor kvar av VFU:n. : O Så snabbt det har gått ändå. Om tre veckor är man tillbaka i Skara och ska börja plugga ordentligt igen. Huu. Både vill och inte vill.
Ska försöka vara mer på pol de här sista veckorna, där har jag inte varit mycket, kanske för att det är minst saker för mig att göra där. Vi får se.

Jag har varit hemma i helgen och det har varit mysigt <3 En fin hösthelg har det varit. I lördags var vi i stan och bowlade, och igår var jag hemma hos mamma och pappa och hos farmor och hälsade på :) Men helgen går fort som vanligt så nu är jag tillbaka i Skrea igen. Om 12 dagar blir det att lämna stället och flytta hem en vecka för lite lov, sen till Skara.

Jag har fixat en klänning till Hernqvistan (sittning i skolan). Robin och jag ska gå på den, i slutet av november. Ser ut på detta vis (försök bortse från röran runt omkring tack :P)


Kommentarer
Postat av: Theres

Snygg klänning!!!

2011-10-27 @ 18:51:22
Postat av: Malin

Tack! :)

2011-10-27 @ 20:04:58
URL: http://pureadrenaline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0