Nycklar till lägenheten.

Idag har jag skrivit på kontraktet och fått nycklarna till lägenheten. Så nu är det klart för att flytta in. Bara att det saknas alla mina grejer hemifrån, men det kommer hit i helgen så det blir på söndag jag flyttar dit. Malin, Marica och Marcus var med bort dit innan och kollade, och jag skrev en lista på saker som jag kommer behöva. Blev en lång sådan, men flera av grejerna inkluderar de jag har hemma, så aa. Det ska nog ordna sig till slut.
Ska ta och fixa adressändring nu så det blir gjort.

Igår började jag träna på gymmet här i Skara. Haha xD Alla mina kompisar tränar där så jag kunde inte vara den ensamma hemma, utan nu har jag skaffat ett träningskort och ska bli en flitig tränare. Haha :P Men det är många olika pass man kan gå på också, så det blir nog bra. Idag har jag en jävla träningsvärk överallt, men det är väl inte annat att vänta när man inte tränat på typ ett år. xD

Vetlanda har presenterat sitt speedwaylag för 2012. Ser bra ut tycker jag. Hampel, Jason, Jonasson, Vaculik, Thorsell och Lindqvist är kvar. Nya är Emil Sayfutdinov, Leon Madsen, Tyron Proctor och så David Ruud som är gästförare. Ja, det blir förhoppningsvis bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0