Grejer till lägenheten :)

Igår var jag på second hand - butiken här inne i stan och kollade efter grejer till lägenheten, framför allt möbler eftersom jag inte har några egna sen innan. Jag hittade en stor bokhylla i mörkbrunt trä som jag köpte för 200 kr :) Jag har velat ha en bokhylla för att ställa upp mina skolböcker i och så lite andra grejer. Så det var tur att jag hittade den, fanns bara en hylla som lockade mig. :)

Sen idag har jag varit utanför stan i de två andra second hand - butikerna som finns där. De var mycket större så det fanns mycket mer saker. Jag köpte en hallspegel med guldram för 60 kr och ett bord och 4 stolar för 125 kr :P Bordet var vitt, lite slitet och gammaldags, och stolarna var vita, rätt nötta men det var fint i alla fall, och omaka, men de såg ändå rätt lika ut. Haha. Jag ska få mina möbler hemkörda nästa vecka :) Det kommer nog bli bra till slut.

Sen har jag varit på Jysk, Jula och ÖB och handlat köksgrejer, lite mattor och annat som kan behövas. Man inser nu att det är en hel del grejer som behövs alltså. Bara för en liten etta! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0