Förkyld :(

Lagom tills att man kom hem i lördags så blev jag förkyld, och så här tre dagar senare är det den värsta dagen hittills. Ont i öron, hals, huvud och näsa och helt slut i kroppen. Så jäkla typiskt att bli sjuk när man väl har lite ledigt. :( Hoppas verkligen att det vänder snart så man kan göra lite saker, för jag orkar inte speciellt mycket nu. Ska i alla fall till stan sen (är i Myresjö nu hos Robin) och träffa Charlotte, en gammal kompis. Vi ses inte alls ofta så jag kommer trotsa förkylningen och träffa henne iaf, sen blir det vila resten av dagen.
Jag har haft svårt att hitta boende tills jag ska börja i Skara igen på måndag, så till att börja med ska jag bo hos Marica och Marcus i deras trea. Men på tisdag ska jag faktiskt kolla på en lägenhet som jag hoppas att jag tycker om, så att jag kan få ett eget boende snabbt. Vi får se hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0