För den goda sakens skull. Hmm.

Nog för att second hand - affärer verkar för bra saker och har ett utmärkt koncept, men hålla tider är nåt de inte är så bra på. Igår skulle jag få hem bokhyllan mellan 12-18, för sen var jag inte hemma längre. De kom inte förrän kvart över sex. När de haft hela dagen på sig.
Sen idag skulle jag fått hem bord och stolar kring klockan 10. Nu är klockan snart ett och de har ännu inte varit här. Så jag ringde till butiken nyss och frågade, och då visade det sig att de hade glömt bort det. :O Så de ska komma i eftermiddag i stället. Men drygt att behöva hålla sig hemma för detta, jag vet ju inte när de dyker upp. Bäst att de kommer innan klockan halv sex, för jag ska iväg på middag med Dss-studenter i skolan ikväll.

Jag tror jag har skrivit klart mitt patientfall till fredagens seminarium. Har skrivit de tre sidor man max får skriva, och täckt in det jag vill. Tror jag. Kommer inte på mer att göra med patienten nu i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0