Flyttat till lägenheten.

Japp, idag har jag flyttat alla mina grejer till den nya lägenheten. Pappa, Stefan och Robin kom hemifrån och hjälpte mig att flytta och ordna med grejer. Härligt att träffa Robin igen, jag behövde fan det <3
Nu på eftermiddagen har jag plockat in grejer i garderober och fixat i badrummet och köket. I själva rummet finns det inte mycket mer än sängen och några lampor egentligen, men i morn kommer min bokhylla hem och på söndag kommer bordet och stolarna. Så det blir lite mer grejer här, sen tänkte jag fixa lite mer saker i helgen kanske. Det kommer nog bli bra till slut, även om det är rätt tomt nu. Hehe.

Har träningsvärk över revbenen sedan det jäkla centerpasset i fredags. Ont när man skrattar :P Idag har jag och Malin varit på gymmet och tränat konditionsträning. Cyklat några mil. Jag blir så satans trött men det känns bra, känns som jag gör nåt iaf. :P

I morgon har vi seminarium. Har inte tagit så seriöst på detta men skrivit ihop en liten redovisning och det ska nog gå bra i morn tror jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0