Fixat och donat :D

Idag har jag fått hjälp av Marica och Marcus att sätta upp mina gardiner. Visade sig vara riktigt svårt att borra i gardinfästena, det tog en bra stund. Och sen att förstå, hur gardinerna ska hänga på, det är också en vetenskap i sig. xD Men nu hänger de där, fint blev det. :)
Sen har jag vart på second hand idag och köpt blomkrukor, och så har jag köpt blommor på ICA, det är lite mer hemtrevligt här nu med blommor i fönstret.
Har inte fått upp mina tavlor än men det ska fixas så småningom. Sen lite andra grejer som behövs, kanske kan ordna det i helgen.

Jag har skickat in min omvårdnadsplan nu så jag hoppas att det är bra skrivet. I morn har vi redovisning i halvklasser. Jag ska redovisa som nummer fem så det är rätt tidigt på morgonen. Hoppas det kommer gå bra, jag har övat och då tar det ca 9 minuter (10 är vad som förväntas) så det är lagom.
Sen på eftermiddagen/kvällen i morn kommer Robin hit :D

Jag fick 5:a på VFU-arbetet också, gött! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0