Back in business.

De två första skoldagarna har gått och vi har kört igång med två heldagar med akutsjukvård, ett mycket intressant område tycker jag :) Denna dagen har vi dock haft grupparbete hela dagen, lite drygt, men det har gått bra iaf. Vi har fått ut våra första skrivuppgifter som ska göras. Om några veckor har vi examination i kursen via två seminarier. Till dem ska jag skriva en skriftlig uppgift samt hålla ett föredrag inför klassen om ett akutfall som jag får tilldelat. Hmm. Känns ju lite läskigt att hålla föredrag, men jag hoppas det ska gå bra och att uppgiften inte blir för krånglig.

Nu i eftermiddag har jag varit och kollat på en lägenhet här i Skara. Det är en etta, inte så stor men det är bra. Tror jag ska ta den, hyran är bra och läget också, om än lite längre till skolan än innan. Köket var minimalt, men jag är ju ensam så det får väl gå. Det kan nog bli bra tror jag. Men har inte bestämt mig än, men ska ringa tillbaka inom de närmaste dagarna. Ska nog ordna sig. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0