Utgifter :(

Har just betalat in avgiften för min körkortsutbildning i sommar. Ett femsiffrigt belopp som grävde ett stort hål på kontot. :( Jävla skit, att det ska vara så dyrt. Men men. Jag hoppas verkligen att det ska gå så pass bra att jag kan få tillbaka pengar som inte går åt. Mina förhoppningar om detta är dock inte så goda.

Idag bjöd jag på fika på djursjukhuset, eftersom jag ska sluta nu. Sista dagen i morgon. Hade bakat kladdkakor, det uppskattades :)
Jag har precis skickat in mitt praktikarbete också, utan att kontrolläsa det en sista gång. :O Så jag hoppas inte det var nåt dumt stavfel med nu. Lite för långt blev det trots att jag kortade ner det 2 sidor. Men men. Det får vara så.

I morn kväll kommer Robin hit, vi har bokat biobiljetter, ska se Fast % Furious 5. Och ska försöka komma ut och äta nåt gott innan filmen med :) Sen på lördag flyttar jag hem. Ska ju packa allt med, fan vad drygt. Men men... Tar det problemet i morn. Eller på lördag morgon. Robin är ju ändå alltid så pigg så han kan gott vakna tidigt och hjälpa mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0