Sommarlov! :D

Nu har jag fan sommarlov :D Och det är bara slutet av maj. Helt otroligt vad snabbt praktikperioden gick. Det kändes allt lite vemodigt att sluta i fredags, jag kommer sakna att jobba där :/

Robin och jag var ute och åt god mat i fredags kväll, sedan gick vi på bio. Filmen var helt okej tyckte jag, Robin tyckte den var riktigt bra :P Haha.
Sedan på lördagen packade jag ihop allt och tackade tanten jag bott hos för gästfriheten, och sedan åkte vi hem. Körde hem till mina föräldrar med alla grejer och fikade där, och sedan tillbaka till stan. Vi träffade Elin och Serki och begav oss till Östanå och kollade på studentbalen, fint :)

Sedan på kvällen var vi på Chili Thai och åt thailändsk buffé, mycket gott! :) Sen vart det bowling efter det, och sen åkte jag och Robin hem till Myresjö.
Idag har vi inte gjort så mycket, jag åkte hem på eftermiddagen för att hinna med att fira mamma lite på Mors dag.

Ska vara på dagis i Stenberga i morn med Elin, hon ville ha sällskap när hon jobbar för det var bara tre barn i morn tydligen. Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0