Pol igen.

Jag flyttade ut till pol igen i stället. Rätt tråkigt i receptionen och dessutom kan jag inte göra speciellt mycket. Så jag har gått på pol två dagar nu i stället, kan ta igen det jag missade förra veckan. Har inte gjort så mycket dessa dagar, men hjälpt till vid undersökningar.

Vetlanda förlorade hemma mot Piraterna igår med 49-41. :/ Nu har det gjort om seriesystemet igen så att en match bara består av 15 heat nu istället för 16, därav de annorlunda siffrorna. Verkar som Vetlanda hade en del krångel med maskiner :/ Ja ja, hoppas det går bättre nästa vecka!

Ser fram emot fredag när jag ska hem lite. Känns som längesen för det har varit dryga dagar att vara sjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0