Kolbäck :)

Jag kom iväg till Kolbäck i fredags trots allt. Jag mådde väl inte speciellt bra på under fredagen men jag ville dit i alla fall. Var en ganska seg resa dit, tog över 5 timmar. Men när jag väl kom dit så gjorde vi tacos och åt ihop; jag, Malin, Chris, Marica och Marcus. :) Sen kollade vi på tv, mysig kväll.
På lördagen hade Malin kalas med sin släkt för att hon hade fyllt år, men vi andra var med också. Trevlig tillställning och gott fika ;) Sen på kvällen grillade vi, men det var så nedra kallt så vi struntade i majbrasan sen och gick in och kollade på film i stället.
Igår, på söndagen, gjorde vi inte så mycket, bara tog det lugnt. Resan hem från Kolbäck gick lite fortare än sist men jag var väldigt trött när jag kom hem.

Idag har jag varit på djursjukhuset igen, ska vara i receptionen och på labb denna veckan. Har hjälpt till lite i receptionen med kunder och på labb har jag kört lite prover. :)

I morgon börjar Elitserien i speedway! :D Vetlanda kör hemma mot Piraterna :) Jag ska då inte dit, får vänta med speedway tills i juni... Men det är snart iaf! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0