Visualize it!

I morn är det dags för praktiska examinationer.
Jag har idag gått runt i mitt studentrum och pratat högt för mig själv, och gått igenom alla uppgifter steg för steg, samt "gjort" de som jag kunnat. Det känns som att allting sitter där, kanske lite osäker på intuberingen eftersom jag bara kunnat öva på det en gång, men jag hoppas att minnet från den gången sitter i när jag ska göra det i morn. Det känns som att jag kan klara allt utan att behöva göra om, gäller att hålla huvudet kallt bara och inte glömma viktiga steg. Ska bli skönt när det är över iaf, och om jag behöver göra om gäller det bara den/de uppgifter som jag inte klarade första gången. Men, nu ska vi hoppas på ett felfritt resultat i morgon! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0