Seminarie 2 avklarat.

Idag hade vi artikelseminarie på förmiddagen. Vi hade förberett genom att läsa tre vetenskapliga artiklar om dödsrisker hos häst och smådjur, inom anestesi, samt svara på typ 30 frågor till varje artikel... Det gjorde inget att jag inte gjort alla frågor, fick svara på andra som tur var :P
Jag gjorde mitt praktiska omprov på eftermiddagen, det tog typ 1 minut, gick bara fint :P

Jag fick en 4:a på hemtentan i kommunikation. Förväntade mig faktiskt en 5:a så lite besviken blev jag allt. Men men. Spelar ingen roll i det stora hela.

Sen har jag pluggat några timmar... har två inläsningsdagar nu till fredag. Bara tre dagar kvar i Skara innan man ska ut på praktiken, galet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0