Så mycket som tynger ner.

Jag har en enormt stor arbetsbörda just nu. Jag har det. Seriöst.
Inte nog med att vi har en jättestor tenta i anestesi nästa fredag och att mitt tentapluggande dit inte går så bra.
Idag fick vi ut två stora grupparbeten som ska vara klara till måndag och tisdag. Idag är det alltså onsdag... :O
Jag fick också omprov på praktiska momenten, dock bara en liten grej, den jag trodde att jag skulle få göra om. Så den fixar jag nästa gång.

Så ni kan förstå att jag har en del att stå i.
Plus att det är flytt nästa helg och så kastas man in i praktiken direkt. Kommer bli en helvetesvecka nästa vecka alltså :(

Jag har röjt undan en hel del på det ena grupparbetet i skolan idag, ska göra resten i morn förhoppningsvis. Och det andra har jag, Malin och Marica suttit med ikväll. Det är nästan klart... förstod inte allt man skulle göra så vi lämnade det. De gick faktiskt hem för typ en kvart sen, nästan kl elva på kvällen... Jag har pluggat ca 11 timmar idag. Fint. Hjärnan är rätt mosig.

Jag behöver energi från nånstans! Är därför väldigt glad för att Robin troligen kommer hit i helgen. Trots att jag har tentaplugg och så mycket att göra. Måste få lite frihet nån dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0