Misslyckanden.

Igår var det en rätt dålig dag för mig på djursjukhuset, iaf om man ska se till vad jag åstadkom. Misslyckades med att ta blodprov och lägga kanyl, samt koppla ett dropp. Grrr. Självförtroendet fick sig en liten törn, men man ska väl ha såna dagar också. Det är ju trots allt första veckan bara och jag har inte gjort de här sakerna innan. Men det ser ju så lätt ut när de andra sköterskorna gör det, men det är det verkligen inte! Jag hoppas att det ska gå bättre nästa vecka.
Är hemma över helgen, befinner mig hos Robin i Myresjö. Han är dock och tränar sanshou nu. Tidigare idag har vi varit i simhallen här och simmat. Har inte varit här på typ 10 år, när jag var här med skolan i Nye och badade en gång i månaden. Simmade 50 längder idag så kroppen är lite trött.
Funderar över hur anestesitentan egentligen gick och när vi ska få ett resultat på den...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0