Jobb = fika :P

Att ha praktik och jobba på djursjukhus innebär en hel del fika har jag märkt. Men det är ju trevligt ;) Idag var det extra mycket fika eftersom Rix FM och Sandra Dahlberg var där och gjorde ett reportage till radio, och de hade med sig tårta och kanelbullar, shit vad fika alltså. Haha :P Ska komma upp bilder på Rix FM:s hemsida, hoppas halvt om halvt att jag inte är med... xD

Det har varit två ganska lugna dagar nu, med bara några inneliggande patienter. Jag har bland annat fått koppla dropp och ge olika sorters injektioner. Har inte fått möjligheten att testa på att lägga permanentkanyl igen, men det kommer nog. :)

Nu är klockan halv åtta och jag är hyfsat trött alltså... xD På fredag efter dagens slut ska jag åka hem över helgen, längtar dit <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0