Stadskörning xD

Idag har jag kört i Vetlanda stad för första gången. Det gick väl inte helt felfritt men jag är rätt nöjd i alla fall. Jag gjorde inte nåt direkt fel utan fick motorstopp i två korsningar i stället, vilket ställde till en del trubbel. Men men. Ingen skada skedd. Dragläget blir bättre men ibland får jag stopp helt enkelt, speciellt när man ska vänta vid en korsning. Ja ja. Hehe.

Står på Maxi idag och säljer biljetter till bygdespelet. Märks att det är premiär på fredag för jag har redan sålt fler biljetter på 1,5 timmar än jag gjorde på 5 dagar förra veckan. Haha :P

I morn blir det speedwayderby i Vetlanda när Dackarna kommer dit. Hoppas på fint väder och vinst för Vetlanda! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0