Premiär ikväll?

Ikväll kör Vetlanda hemma mot Indianerna, och jag ska dit om vädret inte blir väldigt dåligt. Ska bli premiärspeedway för mig i år, ska bli kul :D Det kommer bli en svår match tror jag, Indianernas lag är inte att leka med. Men jag hoppas att Vetlanda kan vinna, vi behöver ju verkligen det eftersom vi ligger sist i tabellen. ^^

Har varit hos Robin från torsdag tills igår. I torsdags var han här och vi åt middag med mina föräldrar, det var trevligt.
I lördags var vi hos Elin och Serki i stan och festade och sedan gick vi till hotellet. Men det var liksom för mycket folk där, som vanligt. Trångt som fasen på dansgolvet, så vi gick hem tidigare. Det blir väl så när det bara finns ett uteställe i hela stan. -_-
I söndags var vi hemma hos Robins mamma och åt tårta, för hon fyllde år :) Sen på kvällen var vi i stan och umgicks med Elin och Serki.
Och sen igår så var vi här i Stenberga på kvällen och var med i en metartävling vid sjön här. Det gick inte bra alls, hehe :P Men vi badade sen efteråt, första badet för mig i år, och kallt var det allt då. :P

Nu har jag tänkt att jag ska börja med min körkortsteori. Ser inte precis fram emot det men det måste ju göras. Börjar på körskolan om 4 veckor så det är lika bra att sätta igång.

Här kommer lite bilder från helgen :D

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0