Midsommar :)

Vi har varit i Elins sommarstuga utanför Åseda och firat midsommar. Vädret har inte varit det bästa, men vi har haft trevligt i alla fall :) Vi har fiskat mycket, spelat spel, kollat på film, fikat och ätit massa god mat. Grillade båda dagarna vi var där, väldigt gott :D Skönt att kunna ha det lite lugnt vid midsommar, det brukar ju vara ett jäkla röj annars.

I morn ska jag stå och sälja biljetter till bygdespelet på Maxi igen.
Sen börjar jag körskolan om en vecka. Gud hjälpe mig. XD Har iaf gjort klart alla uppgifterna i boken som behövs göras innan.

Jag kom på sjätte plats i tipspromenaden som var på djurkliniken när de hade öppet hus. Jag vann en gratis vaccination till hunden :P

Den här kattungen hittade vi i rabatten hemma för några dagar sen. Jag trodde inte att vår katt hade några ungar, men en liten en fanns det i alla fall ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0