Jobb på Maxi.

Just nu står jag på ICA Maxi i Vetlanda och säljer biljetter till bygdespelet i Stenberga i sommar. Hittills sålda biljetter... noll. Lite drygt att stå här när det inte kommer någon och köper. Men aaa, vi får väl se. Har typ två timmar kvar att stå idag, man ska stå fyra timmar om dagen.
Fasar lite för att skrivaren inte ska fungera när jag ska skriva ut heller, det var ett jäkla problem med den när jag kom hit. Alla papper bara fastnade. Så vi får se. I värsta fall får jag väl skriva en faktura för hand. Haha :P

Har parkerat och backat vid affären i Stenberga idag, med folk som tittade på, men det gick bra minsann. Hehe det tar sig väl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0