Fest i Folkets Park :P

Igår kväll var jag, Robin, Elin, Serki, Stefan och Zabiina i Folkets park här i Vetlanda och festade. Det var både disco, dansbana, öltält, liveband och lite annat, väldigt kul :) Vi var alla ganska druckna vilket gjorde kvällen än mer flummigare än det normalt skulle varit. Jag ramlade på en sten och fick ett fint blåmärke på smalbenet. XD Robin och jag buggade på dansgolvet, det gick väl sådär :P Men väldig kul hade vi :) Träffade många människor man kände också.
Men det var skönt att lägga sig när man kom hem framåt halv två. Tyvärr ringde min klocka tidigt idag eftersom jag skulle jobba. Det var inte kul att lämna varma sängen och Robin och ut i ösregnet. Dessutom mår jag rätt illa idag och är väldigt seg, så det är inte de bästa förutsättningarna för att stå och vara social med folk. Men men, jag har mig själv att skylla. xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0