Botten :(

Vetlanda förlorade matchen borta i Norrköping igår med 40-38. Man avbröt matchen med två heat kvar sedan det hänt en otäck olycka, där två förare från Vetlanda kraschade och en av dessa fick föras till sjukhus med ett misstänkt armbrott :( Jävla skit! Orsaken till olyckan var att en av förarna körde ner i en grop i banan, vilken domaren ansåg inte gick att fylla igen just då och valde i stället att avbryta matchen. Faaaaan alltså. Vilken jävla otur vi har alltså. Och ligger nu sist i tabellen. Fantastiskt.

Jag har fått hem mina körkortsböcker idag. Och jag har övningskört. Och det gick väldigt bra för att vara första gången jag körde bil på nästan två år. Det satans dragläget fungerade bra, för en gångs skull, hoppas inte det bara var nybörjartur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0