Backa, backa. :P

Min övningskörning hemma har kommit till momentet backträning. Tycker allt det är rätt så knepigt att inte backa knasigt, för det har det blivit hittills. ^^ Fasar för när jag ska parkera och sånt på körskolan. Kan inte alla bilar bara flytta på sig när jag kommer i stället? xD

Igår var jag på dagis i Stenberga och hjälpte till. Nu från onsdag till söndag ska jag sitta på Maxi i Vetlanda och sälja biljetter till bygdespelet i Stenberga i sommar. Och så har de ringt från äldreboendet i Näverbyn och undrat om jag kan jobba i sommar. Mmm, folk tar reda på att man är ledig rätt kvickt. Haha :P

Vetlanda förlorade speedwayen i tisdags med 46-44 :( . Hampel tog 18 poäng i Vetlanda (!) men vad hjälpte det när de andra inte körde bra, Jason tog bara 4 pinnar, inte alls sig lik. Och Vetlanda är kvar ohjälpligt sist i tabellen. :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0