Ullared :P

Idag har jag, Robin, mamma och pappa varit i Ullared och handlat en hoper skräp :P Nae men jag köpte mest underkläder och lite andra saker, hittade inte så mycket, men de andra handlade på. Har varit en trevlig dag och när vi skulle hem så körde jag hela vägen hem från Ullared (typ 20 mil). Det gick bra tycker jag :) Nu är jag hemma hos mamma och pappa, ska vara här några dagar för att kunna köra lite mer hemma.

Är väldigt trött just nu, man blir helt slut i kroppen och huvudet efter en sån här dag. Så jag orkar inte plugga nån körkortsteori idag, får fortsätta i morn i stället. Provet närmar sig ju! :O

Jag kan ha en lägenhet på gång till praktiken i Slöinge i höst. En vän till mig bor utanför Slöinge och han lovade att hjälpa mig med boendet. Så han ringde tidigare idag och sa att han hade en lägenhet på gång. Har fått numret till de som hyr ut så jag ska ringa dit i veckan tänkte jag och kolla läget. Det vore himla bra om det kunde lösa sig, men vi får se :)

Just nu vill jag nog helst krypa i säng, är lika trött som min kattunge nedanför :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0