Halkbana :D

Idag har jag och de andra eleverna på körutbildningen varit i Eksjö och kört halkbana. Jag fick börja köra, och det gick ju som det skulle göra, alltså runt i cirklar och ner i diket. Väldigt kul övning här på banan, men lärorikt också inför vintern, hur det kan vara i trafiken. Sladdade runt som tusan även när man körde ganska sakta. Det var bara jag som var tjej där idag, körde snabbast av alla. Haha ;) Sen fick jag övningsköra hem från Eksjö också, det gick bra :)
Ska bli skönt med några dagar ledigt nu, är rätt slut i huvudet efter denna veckan.
I morgon ska jag nog gå på bygdespelet i Stenberga :)
Blir grillning här hemma med Robin nu ikväll, mys :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0