Ledig!

Jag måste ha fixat den där jäkla tentan.
Det tog nästan 5 timmar att göra 5 uppgifter.
Och de var rätt kluriga alltså, så jag hoppade över några svåra och gjorde sist, och jag hoppas att jag gjorde rätt på dem.
Ett godkänt resultat är jag nästan 100 på att jag fått, så det ska inte vara nån fara. Jag vägrar liksom göra om den! :P

Nu är jag ledig i fyra dagar. Så nice!
Ska kolla på handbolls-VM, läsa en riktig bok och i morn ska vi nog ut och äta och sedan bowla på kvällen :D Så skönt att kunna koppla av totalt.

Nu ska jag sätta in alla papper i statistikpärmen. Jag ska ju som sagt inte göra om den tentan så jag ska inte behöva papprerna mer. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0