Hälsningar från Skara.

Jullovet är slut och jag är tillbaka i Skara. Känns både bra och dåligt, men förhoppningsvis känns det bättre snart :)
I fredags var vi på Vetlandarevyn, den var bra men inte som tidigare år. Synd att de riktigt roliga aktörerna inte är med längre. Men Robin och jag hade en trevlig kväll, vi åt pizza innan revyn, där Robin stod för dagens failure när han tog fel på pizzanumrena och beställde en skaldjurspizza med kebabkött. Jag skrattade kan man ju säga :P

I lördags var vi och bowlade, det var himla kul även om jag kom sist xD Gjorde en stoooor jävla tacogratäng på kvällen också, så gott! :D

Så kom jag alltså tillbaka till Skara igår kväll, kom i säng för sent i natt och sitter nu här trött och med huvudvärk som inte släpper. Har haft statistiklektion på morgonen, har tentagenomgång senare i eftermiddag, hu! Det är Dovistentorna som kanske ska lämnas tillbaka, hoppas verkligen det gick bra! :O
Borde räkna lite på statistiken men jag orkar fan inte nu. Ska göra det senare i stället, jag vill bara ha den här tentan över och klarad!

17.55
Har varit i skolan och hämtat min tenta, med en stor jävla 5:a på, så himla överraskad o glad! :D Trodde verkligen inte det gick så bra, känns bra inför statistiken, lite självförtroendeboost ;) Hoppas nu bara den går lika bra.
Vårdplanerna fick jag då tillbaka med en 4:a på också, nice ;)

Lite blandade bilder från vistelsen hemma under julen :)

     


Kommentarer
Postat av: Tobbe Holta

Vilken fruktansvärd blandning på en pizza:) Hoppas allt är bra med dig Malin och att vi syns på ovalen i vår/sommar!

2011-01-11 @ 12:47:38
URL: http://tobiasalexanderdahlin.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha jag vet, men ibland blir det fel ;) Ja det hoppas jag verkligen att vi gör!

2011-01-11 @ 12:50:53
URL: http://pureadrenaline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0