Gott nytt år.

Så vart nyårshysterin över för denna gången. Vi hade det rätt kul, var på två olika fester och åt god mat tillsammans :D Tyvärr var firandet på torget ingen höjdare då jag blev träffad av en raket på benet :( Det gjorde så jävla ont och efterlämnade ett brännsår, svullnad och blåmärke, och såhär i efterhand kan man bara tänka att fan vilken tur att det inte träffade i ansiktet eller någon annanstans :O

Har tillbringat helgen hos <3 och bara tagit det lugnt :) Nu är jag hemma och ska på allvar ta tag i statistiken. Ska ägna veckan åt det, för jag är ju bara hemma en vecka till, sen tillbaka till Skara och så tenta i statistik. :O Gud hjälpe mig. Det ska gå att klara av den bara jag lägger manken till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0