Enjoy life :D

Det är såååå nice att vara helt ledig. Enda nackdelen är väl att man blir så satans trött när man inte gör nåt vettigt. ^^
I fredags var vi borta på thai-restaurangen och åt mat, mycket gott och trevligt ställe :D Efter det gick vi till bowlingen. Det gick rätt bra för mig, jag kom på delad första plats efter tre serier ;)
Var och klippte mig i fredags också, det var välbehövligt. Minst en dm försvann men nu är det åtminstone jämt och inte slitet. ^^

Igår kväll var jag hemma hos Marica och såg på handboll med Marcus, Jocke och Mattias. Haha. Resten av tjejerna kom efteråt och då kollade vi på två filmer :)

Idag gör jag inte mycket av värde som sagt, ska snart läsa ut min bok som jag fick av <3 i julklapp, den är väldigt spännande och jag sitter hela tiden och funderar över vem mördaren är och hur det kommer sluta ;)

Längtar till lördag när <3 kommer hit :D Och till fredag när vi ska fira att Marica har fyllt år ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0