Allt har sina brister.

Okej, låt mig sammanfatta dagsläget:
Jag har tenta i Vårdhygien på onsdag om fyra dagar och har typ inte börjat plugga.
Det jag har pluggat är ungefär att ha läst igenom allt material två gånger och läst lite i kursböckerna.
Det känns inte speciellt bra.

Grejen är att själva materialet tar runt en timme att läsa, allt som allt.
Problemet är att jag har väldigt svårt för att läsa samma sak gång på gång efter varandra. Det går liksom inte. Jag måste minst vänta tills nästa dag för att kunna läsa det igen.

Nu är det ju bara tre inläsningsdagar kvar vilket betyder att jag inte kommer läsa igenom anteckningarna speciellt många gånger till innan tentan och frågan är om det kommer räcka.
Jag brukar vara en jävel på att plugga men här brister det allt i mönstret. Får hoppas att det går vägen ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0