Mentalt slut.

Fan, jag är så trött. På allvar.
Uppgifterna i skolan börjar hopa sig och jag orkar inte ta itu med dem på en gång. I helgen har jag tänkt bli av med lite arbetsbörda.
Dagens lektion i kommunikation förtjänade egentligen att jag hade somnat på bänken, men jag klarade mig. Men ögonen ville verkligen inte vara med.
Funderade på att lägga mig redan halv sex ikväll. Då är det inte bra alltså. Nu är klockan snart nio och det får bli sängdags.

Om lite mer än en månad är det dags för praktik och jag har en hel del o fixa innan dess. Till exempel nånstans att bo. Börjar faktiskt känna mig lite småstressad över det, fast det säkert ordnar sig i slutändan.

Nästa helg ska jag åka hem, tyvärr med en hög plugg också. Hemtenta över helgen passande nog ^^. Hoppas jag kan få den överstökad snabbt.

*gäsp*

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0