It's only words <3

Det här inlägget tillägnas dig, Robin.

Det är alla hjärtans dag idag och det finns så mycket saker som jag skulle kunna ge dig för att visa hur mycket jag tycker om dig.
Saker som går att köpa för billiga pengar på ICA eller i blomsteraffären och som säkert skulle göra dig glad. Som en symbol för det som finns mellan oss.
Men i själva verket är det som betyder mest det jag säger och känner för dig. Det kan inte köpas för alla pengar i världen utan det kommer spontant från nånstans inom mig. Och det är värt mycket mer än de fysiska saker jag skulle kunna uppbåda.

Jag älskar dig. <3
Det är helt galet hur mycket jag tycker om dig.
Ingen har någonsin tidigare betytt så mycket för mig som du gör.
Det känns som att jag på nåt sätt funnit mig själv i dig. Även om vi har våra olikheter och inte alltid tycker lika om saker, så har vi otvivelaktigt mycket gemensamt.
Det är som jag ibland känner mig halv utan dig. Och när vi ses blir jag hel igen.
Det bästa med dig är att du så klart visar att du tycker och bryr dig om mig. Det känns så tydligt hela tiden, som om hjärtat lindas med bomull runt när vi är tillsammans.
Du gör mig glad och lycklig för jämnan och du är en bra pelare att luta sig emot när andra saker känns jobbiga.
Du är en så stor del av mitt liv, Robin.

Alla hjärtans dag är egentligen en väldigt överskattad dag.
Man borde i stället se till att göra varje dag tillsammans till nåt speciellt.
Det är så det känns när jag är med dig, Robin.
Även om vi inte gör något utöver det vanliga så känns det allra bäst för mig när jag är med dig. Då kan jag knappast må bättre. <3

Eftersom vi inte är tillsammans just idag så är detta det bästa jag kan ge dig. Jag hoppas att du förstår hur mycket du betyder för mig genom det här inlägget, här där jag ger det allra finaste jag har till dig; mina ord.

It's only words, and words are all I have, to take your heart away <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0