Here I go again...

Fan att helgen ska gå så fort. :/
Nu är jag på väg tillbaka till Skara igen, sitter för tillfället på tåget.

I fredags var vi på restaurangen i Myresjö och åt tacobuffé, det var gott :) Sedan tittade vi på film.
Igår var vi i Jönköping hela dagen, jag var och tittade på rummet som jag ska hyra, och det var bra. Skönt att det ordnade sig så lätt, men det blir ju mycket o göra med flytt och sånt.
Vi var också på Ikea och drog runt ett tag. Elin och Serki köpte saker till sin lägenhet, nu när de ska flytta ihop.
När vi kom hem på kvällen tittade vi på Melodifestivalen och åt god mat :)

Idag har vi inte gjort så mycket, men vi har bowlat en stund på eftermiddagen. Jag har också hunnit med att läsa det långa anestesikompendiet på typ 80 sidor, medans Robin var och tränade. :D

Börjar bli trött och seg, och det lär bli en hård vecka igen... Lär besöka vår övningslokal KTC ett antal gånger denna veckan och öva på de praktiska momenten till provet nästa vecka :O Gud hjälpe mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0