Härliga hemmahelg :)

Jag har varit hemma i helgen och umgåtts med dom bästa hemmavid.
I fredags kväll åt jag ihop med Robin, sen åkte jag hem till mamma och pappa för att bara få vara hemma en kväll. Skönt att kunna sova i sin säng hemma.
På lördagen åkte jag, Robin, Elin o Serki till en sjö utåt Åseda och pimplade. Tyvärr var det massa vatten på isen och blåsigt väder, så snart var man både frusen och blöt om fötterna :/ Så vi gick in i Elins sommarstuga som ligger jämte sjön och fikade i stället. Fick ingen fisk heller för den delen, men det var trevlig i alla fall. :)
På kvällen var vi inne hos min bror och hans tjej och åt tacos och förfestade, innan vi gick ut på hotellet i Vetlanda. Det blev en väldigt bra kväll :)
Har inte gjort så mycket idag mer än att se på tv. Är helt slut i kroppen då natten inte erbjudit så mycket sömn, så det ska bli skönt att lägga sig nu.
Dock blir det anestesi för hela slanten i veckan nu, hoppas att man hänger med. Tämligen svårt ämne :O

Åh. Sängen. Kan inte vänta längre. Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0