Flumtentajävel.

I onsdags fick vi ut en hemtenta i kommunikation som ska vara klar till nästa vecka. Fem frågor som skulle motiveras, diskuteras, reflekteras, och irriteras över. Och koppla till huvudboken som jag aldrig öppnat innan. Drygt alltså.
Men nu anser jag mig klar med den, jag gick upp extra tidigt idag för att skriva den... Men det är verkligen flummigt. Jag har babblat på för att fylla upp de sidor man skulle skriva, och jag hoppas att innehållet är tillräckligt relevant. Jag menar... när man frågar efter personliga åsikter så kan man ju inte säga att de är fel, eller? Det är ju så jag tänker. Hmm.

Ikväll ska jag till Myresjö och käka tacos :D Och i morgon till Jönköping och kolla upp boendet till praktiken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0