Almost there xD

Jag hade 49 av 50 rätt på statistiktentan. Så min vision om alla rätt gick i kras xD Men det var fan egentligen inte nåt fel jag gjort, utan läraren hade satt fel för att jag dragit en linje i ett diagram några mm för långt. Så satans noga allt ska va.

Det var trevligt på arbetslivsdagen igår, jag pratade med min handledare på praktiken i Jönköping, väldigt trevlig :) Så det känns som att det kommer bli en bra period där, ser fram emot det :)

Har börjat med anestesikursen idag, den kommer garanterat bli svår och tung :/ Mycket teknik och utrustning och räkna gastryck och syreutbyte hit och dit, mmm, blir en utmaning. Som djursjukskötare kommer jag ha det egna ansvaret för anestesin på arbetet sen (med anestesi menas narkos/bedövning) och då måste man allt kunna apparaturen så det inte går åt pipan. Hjälp vilket ansvar egentligen, blir det fel så kan djuret dö och då är det på mitt ansvar. :O

Sverige fick ingen medalj i handbolls-VM, i bronsmatchen förlorade de mot Spanien med ett ynka mål. Satan.

I morn ska jag åka hem, ska bli skönt att komma från Skara lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0