Stressad inför jul.

Om en vecka är jag hemma på jullov. Eller lov och lov, det är plugg med hem som vanligt. Förhoppningsvis inte så mycket, för jag ska försöka röja undan så mycket som möjligt med vårdplanen innan jag åker hem nästa vecka.
Vårdplanen ja.
Det har stått still några dagar, sen vår kursledare kläckte ur sig att man inte fick ha för många källor, för då kunde man bli underkänd direkt. :O Och jag som hade 13 källor redan då, gjorde inget på några dagar innan jag fick definitivt svar. Som blev ungefär så ändå, visserligen ingen övre gräns för hur många källor man får ha, men det ska framför allt vara artiklar. Och jag har använt böcker med så... Jävla krångel. Sedan så har jag skrivit för långt snart, och har en hel del kvar. Måste verkligen korta ner mycket i slutet :/ Jag hoppas det ska bli bra till slut.

Känns som det är en del att göra innan man ska hem nästa vecka. Inte en enda julklapp har jag köpt heller, great, jag har liksom inte hunnit med det. Hoppas att jag ska lyckas fixa till de jag tänkt innan julafton...

Sen ska det städas, tvättas, ätas upp mat i kylen och packas innan hemfärd med. Shit. En vecka kvar, hoppas jag hinner med allt under den tiden.


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!



Japp, mina bilagor är utöver de 6 sidorna, men Sarah sa att man fick ha det när jag frågade. Hon la ut info om det på Fronter också :)

Ja, det blir tight alltså...



Kram

2011-12-15 @ 20:50:50
URL: http://pureclass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0