Snö i Skara - äntligen! :D

Idag har den första snön fallit över Skara. :D När jag gick till gymmet var det blåsigt och ruggigt som vanligt, men när jag kom ut därifrån så snöade det, och det ligger kvar än. Inte så mycket, men det är iaf vitt ute! :D Nu blev det genast lite mer julstämning här :)

I helgen har jag varit hemma, det har varit mysigt <3 Har inte blivit så mycket plugg dock, vilket gör att jag nu behöver börja med allt jag har att göra... Har skickat in ett förslag till exjobb till den som har hand om det, men inte fått nåt svar än. Gått igenom förslagslistan också och det finns intressanta alternativ. Det brinner liksom i knutarna nu när det gäller exjobbet, många i klassen som är stressade över detta. :/

Sen måste jag bestämma vilket fall jag ska skriva om i rehabkursen. Och börja söka artiklar och fakta. Och sen börja skriva. Suck. På torsdag och fredag är vi "lediga" igen, så då hoppas jag kunna börja skriva. Om jag har hittat relevant fakta tills dess, vill säga. >_<

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0