Dags att åka hem :D

I morn får jag äntligen lämna Skara och åka hem på några veckors julledighet. Ska bli så skönt :D Men jag kommer förstås ha med mig skolarbete hem, men inte alltför mycket hoppas jag. Jag har i princip skrivit klart vårdplanen nu, känner mig ändå rätt nöjd även om det var en knepig uppgift. Det återstår bara att ordna referenserna i rätt ordning (och det brukar ta sin lilla tid) men det är en överkomlig grej jag kan ordna hemma.

Har packat min stora resväska nu ikväll, den är nästan full... har lite saker kvar att packa i morn innan jag åker, hoppas allt får plats.

Nej nu blir det sova. Klockan är över tolv och i morn börjar vi lite tidigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0