Börjar känna mig klar...

Jag har röjt undan väldigt mycket på vårdplanen de senaste dagarna. Det visade sig sen att man fick ha så många källor man ville, men det skulle vara relevanta sådana. Som att vi inte kan sålla ut vad som är relevant och inte efter några år på universitetet ^^ Jag har iaf plockat bort 5 källor så jag kommer ha ca 15 sen. Och jag har kortat ner arbetet ganska mycket så det är nästan 6 sidor nu, men sen har jag två bilagor också utöver de 6 sidorna så egentligen är det längre... Men jag hoppas att det accepteras. Det är lite grejer kvar att fixa med men aaa, det kan jag kanske göra på lovet. Är inte helt hundra på om jag är klar än så jag vill vänta lite och fundera på det. Men jag kommer iaf inte behöva skriva mycket på julledigheten och det är ju skönt :) Det har varit en väldigt krånglig uppgift tycker jag :/ Hoppas att man har skrivit som det förväntas nu då :P

Jag har köpt lite julklappar men har kvar till pappa och Stefan. De är alltid kvar sist för de är svåra. Men jag hoppas kunna lösa det innan julafton. :P

Nu blir det till att äta lite och sen gå till skolan och skriva ut lite grejer inför veckan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0