Avkoppling i jul :)

Första veckan på julledigheten har dragit förbi och det har varit skönt att ha kunnat koppla av lite.
Vi var inne hos min faster i Vetlanda och åt julmat på julafton, det var trevligt. Efter det åkte vi hem till oss och öppnade julklappar med familjen. Jag fick många bra saker, bland annat pengar, olika ljuslyktor och parfym. Från Robin fick jag en fin uppslagsbok som hette "Allt du behöver veta för att överleva i det 21:a århundradet". Massa fakta i den :) Han blev väldigt glad över fotoalbumet som jag gjort till honom också <3
På juldagen var vi hos Elin och Serki i stan och festade. Blev lite för bra där så jag mådde som jag förtjänade på natten sen. Haha :P
Sen har jag hunnit med att gå på mellandagsrean både i Vetlanda och i Växjö. Jag har bara köpt en tröja dock. Hahah :P Och i morn ska jag kolla lite till i stan, ska träffa en gammal kompis också :)
När det kommer till rehabplanen så har jag gjort klart referenslistan nu, så jag anser väl planen klar egentligen... Orkar liksom inte lägga till eller ändra nåt mer, även om jag kanske inte är hundra procent nöjd.. Hmm. Nu behövs det göras en powerpoint och förbereda för redovisningen, samtidigt som jag behöver få Malins arbete skickat till mig, för jag ska opponera på det under seminariet. Så det är en del att göra ändå, men det blir inte än... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0