Inga idéer :O

Medan mina kompisar börjar meddela att de har kommit på en idé till sitt examensarbete, så står det helt still i huvudet på mig angående vad jag ska skriva om. Tiden drar iväg och jag tror att jag måste ha klurat ut någonting tills jag kommer tillbaka till Skara igen. Problemet är att verkligen komma på nåt som man kan ägna 15 hp till, så att arbetet blir tillräckligt stort och att man håller intresset uppe, samtidigt som det ska leda fram till ett bra resultat. Suck.
Jag vet inte ens vilket djurslag jag vill koncentrera mig på, har varit inne på häst eftersom jag inte har lika stor erfarenhet av dem och jag tycker det är spännande, men jag vet inte längre.
Jag är intresserad av anestesi, det är det första jag kan tänka mig att göra nåt arbete om. Det är ett stort område där man kan ha många infallsvinklar, så det borde inte vara så svårt att klura ut något. Samtidigt läser vi anestesi parallellt med exjobbet så det vore ju bra. Men det kanske blir för mycket då...
Hjärt - och kärlsjukdomar hos djur är också nåt som intresserar mig, liksom rehabilitering. Men rehabilitering kommer jag redan få en fördjupning i genom att jag läser den valfria kursen i rehab i vinter...

Att det ska vara så svårt. Jag måste verkligen fundera ut nåt som kan fungera. Som jag inte kommer tröttna på halvvägs igenom arbetet.

Jag hoppades att praktiken kunde ge mig en massa idéer, men hittills har det inte lett någonstans. Eller så har jag helt enkelt inte orkat bry mig om det tillräckligt för att fundera ut nåt. Ja ja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0