Flyttat :(

Idag har jag flyttat till Skrea utanför Falkenberg, för i morgon börjar praktiken på Slöinge hästsjukhus. Pappa och Robin följde med och skjutsade mig. Allt var frid och fröjd tills de skulle åka och vi sagt hejdå, när de försvunnit började jag lipa som en barnunge och de senaste timmarna vet jag inte hur många gånger jag har börjat gråta. Jag trodde inte det skulle bli så svårt att flytta ifrån Robin för det har ju gått bra innan, men nu jävlar, jag är så himla ledsen idag. Jag hoppas verkligen att det kommer kännas bättre i morgon när praktiken har börjat, så jag får annat att tänka på. Just nu känner jag mig som världens ensammaste människa i en liten håla mitt på landsbygden. Och inte känner man nån här heller. Hade varit lättare om man haft någon klasskamrat på samma ställe, men inte då. Men men...

Just nu regnar det och åskar här. :/ Och jag ska laga mat, måste fixa matlåda tills i morgon.

Älskade Robin, du betyder så mycket för mig. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0